Rikemansbarn?

Jag stör mig så grymt mycket på rikemansbarn som tror att dom är mycket bättre än oss som ligger på "standard" nivå eller vad man säger?
Små pojkar och flickor, ni är INTE bättre än mig, era föräldrar isf?
Men det kanske inte är så wierd då dom är 50 och jag 17, eller?
Vem vet... När jag är äldre kanske jag äger 832964 strandhus i alla olika länder? Jag kanske äger flera miljoner medans ni ligger i ett dike och svälter ihäl för att era föräldrar gått bort och inte kan försörja er längre?:)
Så vänta med era kommentarer om hur fattig jag är tills ni verkligen vet.

För egentligen? Ni vet inget om mitt liv?
Jag får inte allt jag pekar på men jag får det jag behöver och lite till.
Så hedanefter, kan ni ju bara hålla käften och tagga hem.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0